نگاه خسته.....

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

نگاه خسته.....

چند وقتیست هر چه می گردم



هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم



نگاهم اما



گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد



و من همیشه به دنبال کسی می گردم



که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...

 

 



نظرات شما عزیزان:

سَعيد
ساعت9:35---10 اسفند 1392
دلت که گرفته باشد …
شادترین آهنگها روضه خوانی میکنند …
شلوغ ترین مکانها ، تنهاییت را به رخت میکشند …
و شادترین روزها برای تو غمگین ترین روزهاست …
دلت که گرفته باشد ، نغض میشود همه قانونها …


sajjad
ساعت17:16---9 اسفند 1392
دعاي بي نظير

اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:



((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ

امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ

العامين))



ترجمه:

منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي

پروردگار جهانيان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش

گشايش پيدا مي کند.


سَعيد
ساعت9:07---9 اسفند 1392
امشب

در کُنجِ بسترِ تب آلودم

یادواره ی غزل هایِ کهنه را ،

به سوگ می نشینم ...

امشب

در اوهامِ فرسوده ی خویش ،

بی آنکه نایِ سخن باشدم به تن ،

از خویش می گریزم

و با تو می پیوندم

ای ماهِ در پیاله ی حوضچه !


سَعيد
ساعت9:06---9 اسفند 1392
عالي بود آبجي
لايـــــــــــــــــــــــ ـــــــــك...


سَعيد
ساعت9:06---9 اسفند 1392
کاش می دانستی

چقدر جایِ خالی ات امشب ،

دلم را چنگ می زند ...

من چشم هایِ آشنایِ تو را می خواهم

در هِق هقِ گریه هایِ امشبم ...

نمی دانم چرا گاهی می خندم

خنده هایت هنوز ،

روی پنجره ی اتاقِ من ،

بیدارند ...

گفتی که دیگر نمی آیی !

فکر می کنی با گفتنِ این حرف ، از پا در می آیم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,

] [ 20:49 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه